Silnik: 1,9 diesel 163 KM

uciąg na haku: 3 500 kg

spalanie: od 6,6 l / 100 km

ładowność do 1165 kg

Arctic Truck

Modyfikacja

D-MAX AT35:

Na potrzeby montażu większych, terenowych opon (AT 315x70R17) - przednie i tylnie zawieszenie zostało podniesione o 30 mm, dodatkowo nadwozie zostało podniesione na ramie o około 20 mm, a nadkola odpowiednio przycięte i powiększone. Dodatkowo, szyte na miarę poszerzenia boczne są idealnie dopasowane do większych opon. Zestaw zawiera specjalnie dostosowane dla tej modyfikacji stopnie boczne - ułatwiające wsiadanie do auta.

Wprowadzone modyfikacje zwiększają prześwit auta, kąt najazdu i rampowy znacznie poprawiając właściwości terenowe auta. Modyfikacja pozwoliła zachować promień skrętu zbliżony do fabrycznego.

Wszystkie modyfikacje są zaprojektowane w taki sposób, aby zachować oryginalną funkcjonalność auta a zarazem poprawić właściwości jezdne zarówno na drogach utwardzonych jak i poza nimi. Zastosowane części spełniają najwyższe standardy i są wykonane z najwyższej jakości materiałów.

Na modyfikację AT35

składa się:


  • Opony terenowe AT 315/70 R17 (BFGoodrich All Terrain T/A KO2 lub Nokian Hakkapelita 2 «ARCTIC TRUCKS»)
  • 17x10" Felgi aluminiowe „ARCTIC TRUCKS”
  • Poszerzenia nadkoli - lakierowane
  • Dedykowane stopnie boczne
  • Kalibrator prędkościomierza
  • Podniesienie zawieszenia przedniego o ok. 30mm (OLD MAN EMU – specyfikacja obciążenia do ustalenia)
  • Podniesienie zawieszenia tylnego o ok. 30mm (OLD MAN EMU – specyfikacja obciążenia do ustalenia)
  • ok. 20mm body lift
  • Trymowanie zderzaka, błotników i nadkoli nadwozia
  • Klucz dynamometryczny, dedykowany do felg 17/10
  • Cztery oryginalne chlapacze przeciwbłotne „ARCTIC TRUCKS”
  • Wyważenie kół
  • Geomertia zawieszenia
  • Wykonanie badań technicznych po modyfikacji


Ta strona używa ciastek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.

× Dowiedz się więcej