Silnik: 1,9 diesel 163 KM
uciąg na haku: 3 500 kg
spalanie: od 6,6 l / 100 km
ładowność do 1165 kg
Arctic Truck
Modyfikacja
D-MAX AT35:
Na potrzeby montażu większych, terenowych opon (AT 315x70R17) - przednie i tylnie zawieszenie zostało podniesione o 30 mm, dodatkowo nadwozie zostało podniesione na ramie o około 20 mm, a nadkola odpowiednio przycięte i powiększone. Dodatkowo, szyte na miarę poszerzenia boczne są idealnie dopasowane do większych opon. Zestaw zawiera specjalnie dostosowane dla tej modyfikacji stopnie boczne - ułatwiające wsiadanie do auta.
Wprowadzone modyfikacje zwiększają prześwit auta, kąt najazdu i rampowy znacznie poprawiając właściwości terenowe auta. Modyfikacja pozwoliła zachować promień skrętu zbliżony do fabrycznego.
Wszystkie modyfikacje są zaprojektowane w taki sposób, aby zachować oryginalną funkcjonalność auta a zarazem poprawić właściwości jezdne zarówno na drogach utwardzonych jak i poza nimi. Zastosowane części spełniają najwyższe standardy i są wykonane z najwyższej jakości materiałów.
Na modyfikację AT35
składa się:
- Opony terenowe AT 315/70 R17 (BFGoodrich All Terrain T/A KO2 lub Nokian Hakkapelita 2 «ARCTIC TRUCKS»)
- 17x10" Felgi aluminiowe „ARCTIC TRUCKS”
- Poszerzenia nadkoli - lakierowane
- Dedykowane stopnie boczne
- Kalibrator prędkościomierza
- Podniesienie zawieszenia przedniego o ok. 30mm (OLD MAN EMU – specyfikacja obciążenia do ustalenia)
- Podniesienie zawieszenia tylnego o ok. 30mm (OLD MAN EMU – specyfikacja obciążenia do ustalenia)
- ok. 20mm body lift
- Trymowanie zderzaka, błotników i nadkoli nadwozia
- Klucz dynamometryczny, dedykowany do felg 17/10
- Cztery oryginalne chlapacze przeciwbłotne „ARCTIC TRUCKS”
- Wyważenie kół
- Geomertia zawieszenia
- Wykonanie badań technicznych po modyfikacji